čtvrtek 11. září 2014

MY CIRCUIT TRAINING / MŮJ KRUHOVÝ TRÉNINK


před dvěma týdny jsem se konečně odhodlala zajít do posilovny. zítra to bude moje 4. návštěva a pro ty případy, kdy budu vědět, že se tam nedostanu vícekrát jak dvakrát do týdne, mám připravený tento kruhový trénink zaměřený jak na spodní tak vrchní partie těla. 
u cviků neudávám zátěže, protože a) jsem ještě hrozný máslo :D a b) každý by měl mít individuální podle toho jak co zvládne a na co se cítí, stejně tak to je s počtem opakování

kruhový trénink je rozdělený do 6 bloků. v každém bloku jsou dva nebo tři cviky, které se opakovaně střídají za sebou. já momentálně jedu 3 série s 12 opakováními, tedy např. 1. blok: 12 dřepů, 12 přítahů, 12 dřepů, 12 přítahů, 12 dřepů, 12 přítahů. ale nejdřív ...

  • zahřátí 5-10 minut kardio na běžícím pásu (nebo páse? to je asi fuk :D)

  • protažení svalů

  • 1. blok - DŘEPY a PŘÍTAHY KLADKY PŘED HLAVU A ZA HLAVU (před hlavu 6 opakování, za hlavu 6 opakování = 12 opakování přítahů)


  • 2. blok - ZAKOPÁVÁNÍ VE STOJE a STAHOVÁNÍ KLADKY S NATAŽENÝMI PAŽEMI


  • 3. blok - VÝPADY S JEDNORUČKAMI a HYPEREXTENZE


  • 4. blok - SEDY-LEHY NA LAVICI (já zatím na vodorovné), ÚKLONY S JEDNORUČKOU VE STOJE a ZKRACOVAČKY NA PŘÍSTROJI


  • 5. blok - ROZPAŽOVÁNÍ S JEDNORUČKAMI NA VODOROVNÉ LAVICI, BICEPSOVÝ ZDVIH JEDNORUČNÍ ČINKY a KICK-BACK NA VODOROVNÉ LAVICI


  • 6. blok - BENCH PRESS NA STROJI, TRICEPSOVÉ STAHOVÁNÍ HORNÍ KLADKY a BICEPSOVÝ ZDVIH S VELKOU ČINKOU (TYČÍ) NADHMATEM VE STOJE 


  • 15 - 30 minut kardio na běžícím páse/pásu :D - rychlá chůze, vyklusávání (zatím) :)

SHRNUTÍ: nejméně mě baví kick-back (z 5. bloku), ale je to možná tím, že zatím sem ho zkoušela ve stoje a moc mi nešla vychytat technika, zítra poprvé zkusím na lavici (stejně jako na ukázce ve videu)
kupodivu mě nejvíce baví 6. blok zaměřený na ruce. cviky mi sedí a možná už mě při nich těší ta předzvěst konce utrpení :D ba ne, ale spíš sem se jich bála, protože ruce mám slabé a mile mě překvapilo, že něco málo utáhnu :)
výpady jsou největší zlo, bolí jak při cvičení tak i dva dny poté :D
naopak u cviků na břicho mě štve, že jsou celkem náročné během cvičení a člověk si musí dát pozor, aby je nepřetáhl, ale druhý den naopak nejsou zas tak cítit. ale aspoň se dají cvičit furt :)

Žádné komentáře:

Okomentovat